  • Data: 2011-03-03 11:35:38
    Temat: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    news:

    > Nikt nie mowi o 100% skutecznosci.

    No właśnie.
    Nikt nie jest w stanie zagwarantować poziomu skuteczności i o tym piszę.

    > ROTFL. Pare postow temu sciemniales z innymi teoriami,

    Kłamiesz.
    Nie chodziło o szczere pole, tylko o ustawienie radaru.

    > 95% uzycia FR to teren zabudowany

    Nic nie pisałem o podziale teren zabudowany (formalnie) / inny.
    Przy mojej ocenie liczy się tylko to, gdzie spytkałem pomiary o których AR
    mnie nie ostrzegł odpowiednio wcześnie.
    Tak na oko było to 80% sytuacji w których to ja byłem mierzony (mowa również
    o suszarkach).

    >Pole
    > i ekspresowki to jest pole do popisu dla widerejestratorow.

    Widziałem na grupie zdjęcia radaru ustawionego w polu na DK5, to mi
    wystarczy, a % ogólne mnie nie obchodzą.

    >Poza tym to "pole, ekspresowka" to jest z reguly
    > owy "strzal na wprost"

    Niestety - w miejscu o którym piszę jest dokładnie odwrotnie, ile razy mam
    Ci to powtórzyć?

    > Ratunku, rece mi opadaja. Krecisz niemozebnie w kazdej sytuacji.

    Nie - to Ty próbujesz na siłę wybielać beznadziejne urządzenia.

    > Dopiero co podales film z detekcja urzadzenia ustawionego dokladnie
    > przy jezdni, pracujacego W DOKLADNIE TEN sam sposob co na TYM filmie
    > z 400 metrow.

    I z wynikiem o połowę gorszym.
    Nie skłania Cię to do przemyśleń, że może być jeszcze gorzej?

    > Brakuje mi po prostu slow jak widze po raz setny jak jestes odporny
    > na wiedze i zapiekles sie w defacto belkocie o tych skosach

    Zapętliłem się w tym co widzę na codzień i uodpornieniu na Twój bełkot
    teoretyka rodem z YT.

    > Zadnej.

    Kłamiesz.