  • Data: 2011-03-03 11:42:06
    Temat: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    news:iknq97$hv5$1@inews.gazeta.pl...

    > Nikt nie mowi o 100% skutecznosci. Dla porownania z CB sie nie dowiesz tez
    > zawsze wszystkiego. Generalnie zawsze tak jest dopoki sie nie ma
    > na pokladzie szklanej kuli.

    "imho antyradary zatracily sens z zaprzestaniem wykorzystywania
    przez drogowke wielkich patelni smiecacych mikrofalami, i finalnie
    po wprowadzeniu nowych radarow pistoletowych a takze fotoradarow.
    w takim przypadku antyradar pozwoli Ci sie co najwyzej dowiedziec
    ze wlasnie Twoja predkosc zostala wzglednie precyzyjnie zarejestrowana
    przy pomocy ukierunkowanej wiazki 'wystrzelonej' na czas pomiaru
    i wykrytej przez AR tak naprawde po fakcie.
    pewnie pomoc AR sobie mozna /jak lubisz dreszczyk emocji przy
    kontroli/, ale nie liczylbym na niego jako na wysokoprocentowe
    remedium. "

    Zgadzasz się z tym stwierdzeniem?