-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
stuttgart.de!news.stw-bonn.de!news.netcologne.de!newsfeed-fusi2.netcologne.de!f
eeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!news
gate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!news2.euro.net!82.197.223.106.MISMATCH!
feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.
newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada
.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ike067$6jp$1@inews.gazeta.pl> <ikfkfg$7q7$1@news.vectranet.pl>
<ikfp68$g9g$1@inews.gazeta.pl>
<4d6b6880$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
<ikfpj9$ien$1@inews.gazeta.pl>
<4d6b6b47$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
<ikh5sk$gh7$1@inews.gazeta.pl>
<4d6c1eb2$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
<ikifdf$j5q$1@inews.gazeta.pl>
<4d6cc3fd$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
<ikipf9$rpq$1@inews.gazeta.pl>
<4d6ceb86$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
<ikj0qg$pro$1@inews.gazeta.pl>
<4d6d08bc$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<ikj3p6$6f5$1@inews.gazeta.pl>
<4d6d4c73$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
<iklaov$8ql$1@inews.gazeta.pl>
<4d6e3313$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
<iklig7$a8o$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <iklig7$a8o$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Antyradar - odświeżamy temat
Date: Wed, 2 Mar 2011 15:21:52 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110302-0, 2011-03-02), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 52
Message-ID: <4d6e527d$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.48.31
X-Trace: 1299075709 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2491 83.25.48.31:53796
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2354281
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "elmer radi radisson"
<r...@s...spam.wireland.or
g> napisał w wiadomości
news:
> Co wobec tego ma byc bardziej miarodajnego?
http://www.youtube.com/watch?v=fu-OWbZtBhM
240 m w idealnych warunkach.
Czyli dużo mniej przy gorszych.
Za mało na szybkiej trasie.
>> Ale też przy drodze z 3 pasami w każdym kierunku poważnie ogranicza
>> ilość samochodów na fotce.
>> Czyli ułatwia pracę strasznikom.
>
> 1. niczego nie ogranicza, bo jak napisalem, fota bagaznika samochodu
> czy inna rownie przydatny wycinek pojazdu, ktory zmierzono w takiej
> sytuacji, to sie nada do smieci. Niezaleznie od tego ze tak prowadzony
> pomiar bylby szkolnym bledem w zakresie prawidlowej obslugi urzadzenia.
Zdjęcia robi się z 60 m, czyli pomiar jest niewiele dalej, o co się
wykłócasz?
200 m wcześniej - to nie zapewnia bezpieczeństwa, nie daje czasu na reakcję
przy 120 km/h, (od pierwszego sygnału do fotki mija 4-5 sekund).
I możesz sobie tupać nóżkami i tak tego nie zmienisz.
>
> 2. Multanova
To nie o nią idzie.
> Ma same cymesy - Multanovy i AD9 ktory ma zblizona funkcjonalnosc
> i stopien wykrywalnosci.
A jednak - ten drugi wykrywa się dużo gorzej.
>
>> Niemniej na YT są filmiki w których Noxo radzi sobie z nią odpowiednio
>> wcześnie.
>
> No widzisz, sam potwierdzasz ze daje sie wykryc.
Ale to nie chodzi o to, czy występuje przypadek "dało się odpowiednio
wcześnie wykryć".
To chodzi o to czy występują przypadki "nie dało się wykryć odpowiednio
wcześnie".
A występują - masz link powyżej.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.11 15:25 Cavallino
- 02.03.11 16:58 elmer radi radisson
- 02.03.11 17:13 elmer radi radisson
- 02.03.11 17:26 Cavallino
- 02.03.11 17:31 Cavallino
- 03.03.11 11:04 elmer radi radisson
- 03.03.11 11:17 Cavallino
- 03.03.11 11:24 elmer radi radisson
- 03.03.11 11:35 Cavallino
- 03.03.11 11:42 Cavallino
- 03.03.11 11:44 elmer radi radisson
- 03.03.11 11:52 elmer radi radisson
- 03.03.11 11:58 Cavallino
- 03.03.11 11:59 J.F.
- 03.03.11 12:01 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800