  • Data: 2011-03-02 15:16:13
    Temat: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-02 13:41, Cavallino wrote:

    > http://www.antyradary.net/movies/sos17ZR100eAD934.mp
    >
    > Zakłądając, że to w poznaniu to AD9 - tu masz przykład:
    >
    > Detekcja 220 m przy FR ustawionym na wprost.

    Wlasnie dales najlepszy przyklad, ze nie rozumiesz w sposob podstawowy
    tego co obejrzales.
    220m to jest detekcja urzadzenia ustawionego *TYŁEM*. Promieniujacego w
    przeciwnym kierunku. Mierzacego pojazdy nadjezdzajace z drugiej strony
    i stanowiacego takie ryzyko, ze mozna dostac fote od tylu.
    Dopiero od 0:30 zaczyna sie przyklad z detekcja od frontu. I tu masz
    bardzo dobre >400 metrow. Czyli dokladnie to o czym pisze. To jest
    nic innego jak potwierdzenie tego o czym pisze od samego poczatku,
    A Ty probujesz dowiesc.. juz wlasciwie nie wiem nawet czego.

    Na marginesie - to jest AD9 czyli sprzet o zblizonym stopniu
    wykrywalnosci do Multanovy.

    > Czyli w gorszych warunkach (skos) masz dużo mniej, a na tej ulicy jedzie
    > się dużo więcej niż 100, to na reakcję czasu praktycznie nie masz wcale.
    > Dalej będziesz się upierał, że AR to jest lek na wszystkie przypadki?

    Ratunku. JAKI SKOS, po raz dziesiaty sie pytam. Mylisz kompletnie
    pojecia i zasady pracy tych urzadzen, po co je tlumacze?
    W ten sposob to mnie juz w ogole nie dziwi czemu piszesz to co piszesz
    i czemu to jest pozbawione sensu, opierajac sie na dziwnych
    domniemaniach.

    Po za tym, Ty serio mowisz ze na ulicy widocznej na tym filmie sie
    jezdzi ponad 100km/h, w domysle skoro piszesz o reakcji to piszesz o
    sobie? Droga na terenie miejskiego osiedla, z widoczna szkola, gesta
    miejska zabudowa, blokami przy ulicy i co rusz skrzyzowaniami i
    wyjazdami z posesji? Niebywale.

    --

    memento lorem ipsum