    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ammono
    Date: Wed, 13 May 2015 10:58:30 +0200

    Użytkownik "Piotr Dmochowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-05-12 o 21:36, J.F. pisze:
> [...]
    kcjonariuszy-przyczyna-upadku-ammono#.VVIhoZOirjQ

    >Chyba jednak polskie, a raczej wschodnie postkomunistyczne piekło.
    >Nie ma tego w artykule, ale inwestorzy chyba od początku nie mieli
    >czystych

    Bardzo mozliwe, ale "wrogie przejecie" to nie jest polski termin :-)

    Z drugiej strony - taka juz rola inwestora, ze chce zarobic.
    U nas czesto jednak oznacza to oszukancza spekulacje, a nie chec
    rozwoju firmy.

    >intencji. W pewnym momencie fundusz przestał wpłacać swój wkład.
    >Potem tak mniej więcej rok - półtora temu założyciele firmy pojechali
    >do USA na tydzień w interesach, a jak wrócili to mogli jedynie
    >pocałować klamkę w drzwiach od własnej firmy. W kilka dni sądy
    >załatwiły formalności normalnie trwające miesiącami, zmienił się
    >zarząd, wpisy w rejestrach

    Ja tam nie wiem, ale z braku sprzeciwow to normalnie nie trwa
    miesiacami.
    Jest umowa, jest odpowiednie posiedzenie/zgromadzenie, pismo do KRS, i
    w ciagu paru tygodni trafia do rejestru, a formalnie to obowiazuje od
    chwili uchwalenia.

    >itp. Pisanie do ministrów, profesorów, urzędników itp. nic nie dało,

    Ale co by mialo dac ? Mowimy o sp. z o.o., ktorej dzialanie reguluje
    KSH, a nie profesor czy minister.

    >A co do ITME to podobno są plany żeby na miejscu firmy wszystko
    >zaorać i pobudować bloki, bo metro blisko i od paru lat budują na
    >potęgę. Na razie podnieśli czynsz najemcom żeby oczyścić sobie pole
    >do działania.

    No wiesz, jesli wartosc terenu przekracza wartosc produkcji, to co sie
    dziwisz ?

    J.