    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 20 Nov 2013 16:00:25 -0800 (PST)
    Subject: Re: Akcja jedź 10 wolniej
    From: k...@g...com

    W dniu środa, 20 listopada 2013 22:12:35 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    przekornie. Możecie sobie wyobrazić, co u większości kierowców wywołuje ta reklama -
    "przyśpieszę, bo nikt nie będzie mi mówił, jak mam jeździć"

    sobie uszy" to faktycznie wyglada to niewesolo ...

    e-fuer-fussgaenger/technik/sicherheit-zebrastreifen

    > No, ciekawe.
    >

    > Bo z jednej strony - u nich raczej autostrady krajowe nie prowadza
    >
    > przez wioski pelne przejsc, z drugiej - spora czesc naszych to chyba w
    >
    > miastach, gdzie niby 50 obowiazuje.
    >

    > Ale tez 22 - strasznie malo jak na calkiem spory kraj.
    >
    > Wyglada na to ze oni na przejsciach uwazaja ... albo te 10 mniej
    >
    > naprawde ratuje zycie.
    >

    > J.

    I te 10 mniej może uratować życie. Akcja powinna iść dwukierunkowo ze wskazaniem na
    kierunek " piesi" To oni mają mieć oczy nawet w dupie jak nie chcą popełnić pięknego
    samobójstwa wpadając pod samochód na pasach. Od jakiegoś czasu widzę zle nawyki
    wywołane przez publikatory. Nakładli ludziom o tym że przy przechodzeniu przez
    jezdnię są ważniejsi od samochodów. A to kłamstwo. Wczoraj zjeby dostałem od takiego
    palanta co na niego zatrąbiłem bo on z marszu bez patrzenia na jezdnię na przejściu
    wylazł. W lusterku widziałem jak się odgrażał i pokazywał że pasy są. Dlaczego nie ma
    programu w którym tłumaczą że jak jedzie samochód i idzie pieszy to dla środowiska
    lepiej żeby samochód przejechał pierwszy. Każde ruszenie to ileś paliwa w pizdu
    niepotrzebnie idzie. Ileś startych opon ileś pyłu z klocków. Niby na jednym zdarzeniu
    mało ale jak ilość zdarzeń idzie w miliony to się jakieś pierdyliony ton robią.
    Zamiast tego raczą mnie filmem z palantem co wylazł bez patrzenia i został trafiony.