  • Data: 2013-11-21 17:01:56
    Temat: Re: Akcja jedź 10 wolniej
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Moje przypuszczenie graniczy z pewnością ze przy ustawianiu znaków pod uwagę bierze
    się przepisy w których jest ściśle określone co gdzie i kiedy ma być oznakowane.
    Urzędnicy nie ustawiają znaków zajmuje się tym jakiś organ wykonawczy u inżyniera
    miasta wsi gminy. Urzędnik co najwyżej zleca ustawienie jak jest nowa droga albo
    przebudowana stara. Po zakończeniu prac wpina w segregator informację że praca
    została wykonana. Niby jakiś instytucja zajmująca się znakami ma ścisłe powiązania z
    urzędnikami, ale coś mi się widzi że na powiązaniach się kończy. Dostają nazwę ulicy
    z urzędu, na pewno jakąś opinię od policji i straży miejskiej. Dopasowują to do
    przepisów i robią.