    From: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Myjka ultradźwiękowa z Lidla
    Date: Tue, 22 Dec 2009 21:12:46 +0100

    Była w promocji wczoraj. Tania, z wyglądu całkiem rozsądna,
    poleciałem, kupiłem.

    http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091221.p.
    Urzadzenie_do_czyszczenia_ultradzwiekami

    I niestety, dziś ją oddałem spowrotem. Użyłem jej zaledwie raz, do
    czyszczenia bransoletki od zegarka. Wyczyściła pięknie, ale wydawała
    przy tym bardzo dziwne odgłosy, co najmniej jakby czyściła nie
    ultradźwiękami, ale całą masą szczot drucianych i przynajmniej
    jednym rytmicznie postukującym młotkiem. I to był ten jedyny raz,
    kiedy się dało ją użyć, przy drugim razie już jedynie bardzo
    cichutko zamruczała, po czym przestała objawiać jakiekolwiek
    zauważalne efekty produkowania ultradźwięków. Przypuszczam, że
    oderwał się przy pierwszym użyciu przetwornik.

    Tak więc potencjalnych innych napaleńców przestrzegam. O ile w Lidlu
    można techniczne rzeczy kupić naprawde niezłe za psie pieniądze, tak
    ta myjka do takich nie należy.

    Natomiast ciekawostka - wykupili te myjki na pniu. A jak dziś
    oddawałem swoją, to iluś emerytów (!!!) ich szukało, bądź mnie
    pytało, gdzie jeszcze znalazłem. Po co im to? Do czyszczenia protez?
    Moczenie na noc w szklance nie jest już trędi?

    J.