  • 1. Data: 2009-12-22 20:12:46
    Temat: Myjka ultradźwiękowa z Lidla
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Była w promocji wczoraj. Tania, z wyglądu całkiem rozsądna,
    poleciałem, kupiłem.

    http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091221.p.
    Urzadzenie_do_czyszczenia_ultradzwiekami

    I niestety, dziś ją oddałem spowrotem. Użyłem jej zaledwie raz, do
    czyszczenia bransoletki od zegarka. Wyczyściła pięknie, ale wydawała
    przy tym bardzo dziwne odgłosy, co najmniej jakby czyściła nie
    ultradźwiękami, ale całą masą szczot drucianych i przynajmniej
    jednym rytmicznie postukującym młotkiem. I to był ten jedyny raz,
    kiedy się dało ją użyć, przy drugim razie już jedynie bardzo
    cichutko zamruczała, po czym przestała objawiać jakiekolwiek
    zauważalne efekty produkowania ultradźwięków. Przypuszczam, że
    oderwał się przy pierwszym użyciu przetwornik.

    Tak więc potencjalnych innych napaleńców przestrzegam. O ile w Lidlu
    można techniczne rzeczy kupić naprawde niezłe za psie pieniądze, tak
    ta myjka do takich nie należy.

    Natomiast ciekawostka - wykupili te myjki na pniu. A jak dziś
    oddawałem swoją, to iluś emerytów (!!!) ich szukało, bądź mnie
    pytało, gdzie jeszcze znalazłem. Po co im to? Do czyszczenia protez?
    Moczenie na noc w szklance nie jest już trędi?

    J.

  • 2. Data: 2009-12-22 22:06:55
    Temat: Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Jarek P. wrote:
    > Była w promocji wczoraj. Tania, z wyglądu całkiem rozsądna,
    > poleciałem, kupiłem.

    O... czytam ich oferte i tez to znalazlem, sprawdzilem po ile sa podobne na
    allegro i drozsze byly (Te same ktos sprzedawal 100% drozej...). Ale dzieki za
    ostrzezenie, w sumie zrezygnowalem sam ale przekonales mnie dodatkowo.

    Mam troche tanich urzadzen z LIDLA i sa wykonane poprawnie i nic nie zawiodlo
    do tej pory, albo miales pecha albo taka seria?

    Hmmm a szukales innych opini, moze ktos to testowal jeszcze. Przyjeli do
    reklamacji czy oddali kase (nie maja obowiazku)? Raz gosc przy mnie cos
    reklamowal ze nie daje napiecia (jakas bzdurna stacja do odpalania auta z
    akumulatorkiem zelowym w srodku) ale nie wiem jak to sie skonczylo :)

  • 3. Data: 2009-12-23 06:54:54
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Papkin <s...@s...net> wrote:

    > Mam troche tanich urzadzen z LIDLA i sa wykonane poprawnie i nic
    > nie
    > zawiodlo do tej pory, albo miales pecha albo taka seria?

    Może. Nastawiony byłem na wymianę na inny egzemplarz, ale niestety
    nie było, więc zwróciłem. Nie robili żadnych problemów, nic się nie
    czepiali, po prostu oddali należność i tyle.

    J.

  • 4. Data: 2009-12-23 20:53:45
    Od: FD <f...@o...pl>

    Jarek P. pisze:
> [...]
    Urzadzenie_do_czyszczenia_ultradzwiekami

    > I niestety, dziś ją oddałem spowrotem. Użyłem jej zaledwie raz, do

    tez kupilem
    dziala bezproblemowo tak jak powinna
    cicho z lekkim bzyceniem ;]

  • 5. Data: 2009-12-24 09:41:29
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>

    Jarek P. pisze:

> [...]
    > swoją, to iluś emerytów (!!!) ich szukało, bądź mnie pytało, gdzie
    > jeszcze znalazłem. Po co im to? Do czyszczenia protez? Moczenie na noc w

    He he he ale wesołe :-(, ale zapewniam że Ciebie to tez nie ominie, i
    zapewniam że nawet nie zauwazysz kiedy się to stanie i sam bedziesz
    pytał o myjki :-).

    Ja jeszcze nie jestem emeryt (ciekawe czy doczekam bo bzdurni politycy
    takowe trendy prezentuja że ciągną ten wiek do 100 lat chyba) ale nie
    mogłem spokojnie tego nie skomentować.

    Brak szacunku dla starszych to brak dobrego wychowania a za to niestety
    emeryci są winni. Widzicie emeryci, niestety kij ma dwa końce to ze
    młody w odpowiednim czasie nie dostał lania to teraz ma taki stosunek a
    nie inny i sobie szutki z Was robi. Ja dostawałem w dupe regularnie i
    nigdy nie zdobyłbym sie na takie żarciki. Dziś pieszczą, chronią,
    chołubią i takie tego efekty. Może młody sie trochę zawstydzi ale nie
    jestem tego pewien, bo to przecież dziś nie trendy !.

    pozdr
    AK

  • 6. Data: 2009-12-24 11:16:35
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kmicic" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > He he he ale wesołe :-(, ale zapewniam że Ciebie to tez nie ominie, i
    > zapewniam że nawet nie zauwazysz kiedy się to stanie i sam bedziesz
    > pytał o myjki :-).

    Eee... Dzisiaj Wigilia, a Ty się czepiasz :).

    Wesołych Świąt

    Artur(m)

  • 7. Data: 2009-12-24 11:21:22
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    ja tam nic obrazliwego nie widze, mozna i czyscic jakies wibratory tez, chyba
    ze nie zmiesci sie do tego pojemnika ;-)

    Bylismy na ksiezycu, liczymy milion operacji na sekunde a nie mozemy
    zmodyfikowac czlowieka tak aby zeby mu odrastaly. Moze kiedys.

    Tak czy siak pewnie myjek i u mnie nie ma a do jednej sie przymierzalem. To
    zmywa brud tez magicznie? Wsadzam okulaty, lupe, szkielko i samo z siebie bez
    pocierania wyczysci? Oczywiscie woda z "ludwikiem" albo alkohol izoprobylowy i
    samo dziala?

  • 8. Data: 2009-12-24 14:51:37
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091221.p.
    Urzadzenie_do_czyszczenia_ultradzwiekami

    stad pewnie wzial pomysl na czyszczenie protez :]

    Wiecej hoptymizmu i poczucia humoru zycze, spadam na wigilie.

    P.S

    http://www.hoopcola.pl/#/detailsaction

    A tutaj szanowana rada moherowa pokazala ze trzeba cenzurowac nawet pomyslowe i
    ciekawe reklamy. Uh...

  • 9. Data: 2009-12-24 15:38:11
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>

    Artur(m) pisze:

    > Eee... Dzisiaj Wigilia, a Ty się czepiasz :).
    >

    > Wesołych Świąt
    >
    > Artur(m)

    Świeta Racja
    Wesołych Świąt
    :-)
    pozdr
    AK

  • 10. Data: 2009-12-26 21:59:17
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Brak szacunku dla starszych to brak dobrego wychowania

    A gdzie Ty tu widzisz brak szacunku dla starszych? W uwadze o
    emerytach? Czyszczeniu protez w szklance? Możesz napisać, gdzie tu
    konkretnie jest ten brak szacunku?

    > końce to ze młody w odpowiednim czasie nie dostał lania to teraz
    > ma
    > taki stosunek a nie inny i sobie szutki z Was robi.

    Skąd wiesz, że jestem młody? Tylko stąd, że temat sztucznych szczęk
    jest mi obcy? No cóż, może moi meryci odpowiednio wcześnie nauczyli
    mnie dbać o uzębienie po prostu?
    A przy okazji: ci żyjący, mnie otaczający emeryci z własnych
    sztucznych szczęk potrafią żartować.

    > Ja dostawałem w
    > dupe regularnie i nigdy nie zdobyłbym sie na takie żarciki.

    Coś mi się zdaje, że dostawałeś zbyt regularnie. Na tyle często, że
    poczucie humoru z Ciebie wytłuczono. A szkoda, bo takie strojenie
    fochów w stylu "o jak ja się strasznie urażony mógłbym poczuć gdybym
    chciał, ale masz szczęście, że nie chcę, to tylko palcem pogrożę"
    też niezbyt grzeczne jest.

    J.