  • Data: 2009-12-24 09:41:29
    Temat: Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek P. pisze:

    > Natomiast ciekawostka - wykupili te myjki na pniu. A jak dziś oddawałem
    > swoją, to iluś emerytów (!!!) ich szukało, bądź mnie pytało, gdzie
    > jeszcze znalazłem. Po co im to? Do czyszczenia protez? Moczenie na noc w
    > szklance nie jest już trędi?
    >

    > J.

    He he he ale wesołe :-(, ale zapewniam że Ciebie to tez nie ominie, i
    zapewniam że nawet nie zauwazysz kiedy się to stanie i sam bedziesz
    pytał o myjki :-).

    Ja jeszcze nie jestem emeryt (ciekawe czy doczekam bo bzdurni politycy
    takowe trendy prezentuja że ciągną ten wiek do 100 lat chyba) ale nie
    mogłem spokojnie tego nie skomentować.

    Brak szacunku dla starszych to brak dobrego wychowania a za to niestety
    emeryci są winni. Widzicie emeryci, niestety kij ma dwa końce to ze
    młody w odpowiednim czasie nie dostał lania to teraz ma taki stosunek a
    nie inny i sobie szutki z Was robi. Ja dostawałem w dupe regularnie i
    nigdy nie zdobyłbym sie na takie żarciki. Dziś pieszczą, chronią,
    chołubią i takie tego efekty. Może młody sie trochę zawstydzi ale nie
    jestem tego pewien, bo to przecież dziś nie trendy !.

    pozdr
    AK