    Date: Sat, 05 Jan 2013 16:22:37 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Jak wydłubać zasilacz? prośba o rzut okiem na fotografie

    witam

    Pewno nie ja jeden, nie lubię wyrzucać sprawnych acz niefunkcjonalnych
    urządzeń. Wpadłem na pomysł przerobienia tunera na zasilacz. Niestety
    nie wiem gdzie mam ciąć, aby nie zabić pacjenta. Proszę więc o pomoc.
    http://img267.imageshack.us/img267/157/dsc00200sm.jp
    po prawej na górze są kondensatory. znalazłem na nich 13V, 7.5 i 3.9v
    Mnie jest potrzebne tylko 12V. (13 może być) Pod transformatorem jest
    zgrupowanie elementów smd, co do których nie mam pewności czy są w
    zasilaczu potrzebne - zaznaczyłem je niebieską strzałką. nad
    transformatorem jest jakiś "nec" którego sensu istnienia też nie znam.
    Podobnie "wałeczki" z oznaczeniem 5r6.

    Proszę o sugestie

    ToMasz