  • Data: 2012-03-05 10:32:23
    Temat: Co sądzicie o subaru foresterze?
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    http://www.asauto.otomoto.pl/subaru-forester-2-0-ben
    z-awd-4x4-C23107089.html

    Znajomy, który mieszka 100 km ode mnie poprosił mnie o obejrzenie
    powyższego. Na co zwrócić uwagę? Standardowe oględziny nie są mi obce, tj
    blachy, nadkola, pas przedni, podłoga bagażnika itd. - ale czy jest coś co
    przydarza się temu modelowi nagminnie? Może wprawniejsze od mojego oko
    kogoś z Was dostrzeże na zdjęciach jakieś "znaki szczególne"? Czy jest jakaś
    część, która często się psuje i kosztuje połowę wartości samochodu?
    Wszelkie rady mile widziane (poza tymi od koliny).

    --
    Yogi(n)