  • Data: 2012-03-05 13:18:37
    Temat: Re: Co sądzicie o subaru foresterze?
    Od: "Tmek" <T...@d...ek> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yogi(n)" <Y...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:4f548827$0$26682$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://www.asauto.otomoto.pl/subaru-forester-2-0-ben
    z-awd-4x4-C23107089.html

    > Znajomy, który mieszka 100 km ode mnie poprosił mnie o obejrzenie
    > powyższego. Na co zwrócić uwagę? Standardowe oględziny nie są mi obce, tj
    > blachy, nadkola, pas przedni, podłoga bagażnika itd. - ale czy jest coś co
    > przydarza się temu modelowi nagminnie? Może wprawniejsze od mojego oko
    > kogoś z Was dostrzeże na zdjęciach jakieś "znaki szczególne"? Czy jest
    > jakaś część, która często się psuje i kosztuje połowę wartości samochodu?
    > Wszelkie rady mile widziane (poza tymi od koliny).

    Z rzeczy drogich.

    Wiskoza - przy skreconych na max kolach i ruszaniu nie powinno strzelac i
    szarpac z napedu. Jak szarpie i strzela + < 2000
    Amory sprawdz czy nie ma wyciekow. W tym nie ma spmopoziomujacych, wiec jest
    prosciej, ale jak ciekna to koszt amorow i geometrii.
    Zobacz czy sa nalepki na pasie z przodu pod maska. Po rekonstrukcji i
    malowaniu przodu malo kto nakleja.

    Poza tym popatrz na nadkola pod spodem z tylu, czy nie bylo tam
    metaloplastyki.
    Jak nie byl walony to nie powinno byc nigdzie rdzy.

    Poza tym nie jest to model z 1999, tylko z 1998. Nie ma tez poduszek, opis
    jest bledny.

    Srzypiaca tylna kalapa na wertepach to norma.
    Srodek jak widac tez ma zmeczony i brudny, 150kkm nie jest realne.

    Pod spodem do sprawdzenia luz na silentblokach, gumy stabilizatorow, stan
    lacznikow. Nie powinno podczas jazdy sluchac zadnych stukow.

    Silnik moze miec wycieki spod pokryw zaworow, to tez norma. Pod silnikiem
    powinna byc plyta plastikowa zakrywajaca go od zderzaka po osie.

    Opony powinny byc jednakowe, tego samego modelu i z ta sama gruboscia
    beznika. Jak jest inaczej to kolejny wydatek.

    Ale chcesz wiedziec wiecej jedzcie na przeglad do warsztatu zajmujacego sie
    subaru. Przydziadujesz 100zl, a bedzie trzeba wydac 5 tysiecy zeby to
    doprowadzic do ladu.

    Tmek