  • Data: 2012-03-05 10:43:39
    Temat: Re: Co sądzicie o subaru foresterze?
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-03-05 09:32:23 +0000, "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl> said:

    > Znajomy, który mieszka 100 km ode mnie poprosił mnie o obejrzenie
    > powyższego. Na co zwrócić uwagę?

    Na to samo, na co w każdym innym samochodzie oglądanym przez laika na
    prośbę znajomego.
    (jak rozumiem 100 zł dołożone przez znajomego do ceny zrujnowałoby mu
    budżet na następne 8 lat)

    > Wszelkie rady mile widziane

    Zasugeruj znajomemu, by najpierw porozmawiał z mechanikiem, u którego
    będzie serwisował ten pojazd.
    Następnie może albo z nim przyjechać (to te 100 zł) i obejrzeć, albo
    przeemailować ci listę zadań, czyli elementów do obejrzenia...

    No i nie zapomnij o wzięciu papierka od znajomego, iż świadom jest
    tego, że się nie znasz na tym modelu, więc twoja opinia nie może być
    miarodajna - żeby potem nie miał pretensji, że coś przeoczyłeś czy
    zataiłeś przed nim i wpakowałeś go w kłopty.

    --
    Bydlę