  • Data: 2013-02-13 08:39:55
    Temat: wirtualizacja PC
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    czesc,

    jest sobie stara maszyna z win xp (Pentium "dwa czterysta
    piecdziesiat" czyli II 450 MHz - ale jak brzmi) i ma isc w odstawke.
    Chcialbym ja sobie zwirtualizowac. Wiem, ze to troche NTG ale moze
    ktos ma doswiadczenie?

    Czym najprosciej tego dokonac? Kiedys sprobowalem VM converter ale sie
    to wylozylo. Moglibyscie cos doradzic? Nie potrzebny super performance
    tak dzialajacej maszyny, ale wazne aby dalo ja sie uruchomic i w
    celach historycznych czasami uruchomic.

    --
    ThinkXtra