  • Data: 2010-06-07 19:55:46
    Temat: usterka multimetru...?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    jestem w posiadaniu multimetru typu 'duży żółty' - pewnie oparty na
    standardowym ICL7106? ma to min 15 lat, w każdym razie wyluzował się i coś
    mu się pochrzaniło, źle mierzy na poszczególnych zakresach, zarówno napięcie
    DC jak i AC (np mierzone napięcie 243 VAC wskazuje na poziomie 577V),
    jedyny dobry odczyt jest na zakresie 200V DC, no i sakramentalne pytanie co
    mogło mu się stać? to jakiś standardowy objaw czy coś nietypowego i należy
    go wyrzucić i kupić nowy?
    jedynie co dziś zrobiłem to zmieniłem baterię ale nie pomogło, nie
    rozbierałem go jeszcze w poszukiwaniu jakiś zimnych lutów etc.
    dzięki za sugestie,

    brat