  • Data: 2010-06-09 10:36:44
    Temat: Re: usterka multimetru...?
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przyjrzyj się multimetrom Sanwa:
    > http://www.ndn.waw.pl/index.php?id_dzialu=1&id_firmy
    =10

    > W tej klasie cenowej (do 300 zł) znajdzie się kilka modeli. Ale ślinka
    > dopiero cieknie przy obcowaniu z 2x droższymi Sanwami o rozdzielczości 5
    > 4/5 cyfry. :)

    dzięki za nakierowanie, wiekszej kwoty wydawać nie chcę bo ma to jednak być
    amatorsko stosowane prywatnie a okazjonalnie w pracy,

    > BTW: Wygląda na to że Metex mocno przebudowuje portfolio - albo w ogóle
    > wycofuje się z multimetrów:
    > http://www.ndn.waw.pl/index.php?id_dzialu=1&id_firmy
    =7
    > (większość jeszcze niedawno dostępnych modeli jest wycofanych z produkcji)

    albo zmienia paletę, ten żółty klasyk (nie pomnę modelu) produkowany od lat
    80-tych ub. wieku został niedawno wycofany ale piszą, że ma następcę więc
    może nie będzie tak źle, że się wycofają z tego segmentu,

    brat