    From: "Papa5merf" <5...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: matryca CCD
    Date: Fri, 26 Mar 2010 15:07:25 +0100

    właaśnie naprawiam stary aparat po jakimś upadku, wygląda na to że jest
    problem z matrycą CCD (zdjęcia jakoś dziwnie rozmazane i zasmużone i
    przebarwione), jak kupię porządną lupę to zobaczę czy matryca nie jest
    przypadkiem pęknięta, albo złamany jakiś drucik łączący, w każdym razie na
    razie podejrzewam oderwanie się jakiegoś lutu i nie zabardzo wiem jak się
    zabrać do odświerzenia tych lutów?:O)
    matryca leży na taśmie, a taśma na metalowej plytce, nie wiem czy trakując
    to gorącym powietrzem nie uszkodzę szkiełka matrycy, albo samej plastikowej
    taśmy, wie ktoś jakie taka taśma mikropaskowa wytrzymuje bezpiecznie
    temperatury, praz jak na takim czymś odświerzyć luty?:O)