  • Data: 2010-03-27 13:30:31
    Temat: Re: matryca CCD
    Od: "Papa5merf" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Marek Lewandowski" napisał:
    > Ale dlaczego nie odezwiesz się do Canona bezpośrednio? Ta sprawa była
    > głośna i ponoć wymieniano matryce w ramach wady produkcyjnej niezależnie
    > od gwarancji...

    dzięki wszystkim za informację, uszkodzenie matrycy wygląda dokładnie jak na
    fotkach z linkuf, o akcji nie słyszałem a aparat jest już wiekowy, dawno po
    gwarancji, wiec o serwisie nie pomyślałem, zresztą nie przyszło mi do głowy
    że sprzęty montowane w chinach, czy tajwanie się gdzieś naprawia, myślałem
    ze to jednorazówki:O)
    skontaktuje sie z serwisem i dowiem się czy mają te matryce i czy wydają je
    bezpłatnie czy będzie trzeba dopłacić:O)