    From: Randal Iduchhopkirka <o...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: działanie smart card TV
    Date: Thu, 17 May 2012 02:33:08 -0700 (PDT)

    Czy ja dobrze rozumuję, jak działa dekodowanie obrazu TV z użyciem
    takiej karty? Otóż, karta ma za małą moc obliczeniową. żeby zdekodować
    cały obraz w czasie rzeczywistym, dlatego do każdej klatki obrazu
    telewizyjnego dołączany jest mały plik, która zawiera kilkanaście
    bajtów. Karta ma stałe hasło do zdekodowania tego małego pliku i to
    może zrobić w czasie rzeczywistym. W tym pliku jest zawarte hasło do
    dekodowania tej klatki obrazu, które to hasło jest różne dla każdej
    klatki, dlatego dekoder nie może dekodować obrazu po wyjęciu karty.
    Gdy karta zdekoduje plik z hasłem, przesyła hasło do dekodera, który
    dekoduje klatkę obrazu.

    Gdy informatyk włamuje się do karty, odczytuje to stałe hasło i robi
    kartę-podstawkę, czyli zamiennik, który dekoduje obraz bezpłatnie.