  • Data: 2010-12-15 18:10:15
    Temat: Xonar DG nie daje rady - i co teraz?
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,
    Zakupiłem Xonara DG zachęcony pokładowym wzmacniaczem słuchawkowym - który
    niestety okazał się znacznie za słaby jak na moje potrzeby. Co mogę z tym
    teraz zrobić? Dokupić zewnętrzny wzmacaniacz i podłączyć go normalnie do
    wyjścia słuchawkowego karty? (coś mi świta, że to nie najlepszy pomysł) A
    może spróbować zewnętrznego X-Fi HD? Czy 500 mA na USB może pozwolić na
    jakąś przyzwoitą moc wyjściową? (teoretycznie ta karta powinna udźwignąć
    słuchawki o impedancji do 330 Ohm)

    Pomysły?

    --