  • Data: 2015-01-11 18:56:34
    Temat: Samsung M3 portable 2TB - transfer 400kB/s
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zawsze kupowałem dyski zewnętrzne Toshiby, no i zachciało mi się
    Samsunga M3 Portable 2TB.
    No i mam za swoje, coś mu odbiło i podczas kopiowania nagle transfer
    jest 400-500kB/s.
    Najgorsze, że w środku siedzi zdaje się dysk USB a nie SATA +
    przejściówka, więc pozostaje mi przegranie teraz danych z tą zawrotną
    prędkością (kable, gniazdka, i komputer podmieniany i nic to nie dało).
    Czy te dyski są aż tak awaryjne (2TB)? Czy mi się tak trafiło?
    Do Polski się wysyła dyski gwarancyjnie? Bo RMA widzę na stronie Seagate
    trzeba pisać.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez