  • Data: 2017-07-14 01:08:45
    Temat: Re: zarobki w elektronice
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ok85du$mac$1@node2.news.atman.pl...
    > Jeden, podłączając kabelki w krosownicach (a tych kabelków były setki :),
    > robił to estetycznie i starannie. Jego kolega obok - no po prostu

    To tygrysy lubią najbardziej.

    > rozpacz. Na odwal się w 100%. W końcu ten pierwszy nie mogąc patrzeć jak
    > kolega partoli robotę koncertowo sam zacząć go wychowywać i poganiać :)
    > Niestety, bez efektu. Jak widać, facet miał nieróbstwo w genach.

    Cóż... Rozumiem, że odchodziło coś w stylu strugania kijka? Ja widowałem tak
    zrobione połaczenia elektryczne, że zdejmowanie izolacji tak właśnie się
    odbywało, zamiast prawidłowo, nacięcia wokół (najlepiej przyrządem, ale
    nożykiem też się da) i mechanicznego zdjęcia kawałka izolacji, wysywałem
    skutek, ze zestrugana też była żyła z przewodu, nawet do połowy. Nie muszę
    chyba tłumaczyć, jakie to daje rokowania, tak wykonanej instalacji?
    Nieumialstwo (tu jeszcze widzę szansę, bo jak nie umie, to jest cień szansy,
    że chce umieć, więc się nauczy), czy zachwyt nad bylejakością, znaczy się,
    jak prawidłowo zrobi, to frajer, a jak zestruga (i przy okazji skaleczy
    przewód), to ale machnął nożem, to musi być gość...?
    Więc pewnie, skoro bez efektu, to bylejakość...?
    Mojej mamie raz tak samochód naprawili na stacji, że jej koło odpadło w
    trakcie jazdy...

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.