  • Data: 2017-07-14 09:38:59
    Temat: Re: zarobki w elektronice
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.07.2017 o 11:22, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Nie bardzo rozumiem - proponujesz kampanie reklamowa "badz ekologiczny,
    > nie wyrzucaj - naprawimy za pol ceny nowego" ?
    > To na moj gust:
    > -pieniedzy na tym sie nie dorobisz nawet jak sie klienci zglosza,
    > -klienci sie nie zglosza, bo wola kupic nowe za cala cene.
    nie. cały wątek opiera się na tym ile elektronicy zarabiają. a ja
    twierdzę, że nie potrafią zamienić zdolności napieniądze. ja jestem
    elektronikiem samoukiem, z wieddzą sięgającą w porywach 5% Waszej.
    dzięki Wam odkryłem arduino. po 2 latach kilka takich układów wspomaga
    moje życie. jeden robi za alarm. ile kosztuje alarm? Z 1000zł. a ja go
    mam z czujkami za 100. (Ktoś z grupy naprowadził mnie na pomysł jak
    sprawdzać czy czujka nie została docięta) Pewnej osobie w sklepie
    założyłem powiadomienie o wejściu. niby takie coś istnieje, ale to które
    ja zrobiłęm ma zdalny głośnik i zlicza wejścia, w taki sposób, że
    informuje tylko o pierwszym w 10 sekundach. wiec jeśli wchodzi stonoga,
    informacja jest jedna. gdzie indziej, dzwonek telefonu, puszczenie
    strzałki - otwiera domofon. Próbowałem zamienić spaloną elektronikę w
    pralce na arduino, ale złożoność nowoczesnej praliki (prądniczka
    tachometryczna) mnie skutecznie odstraszyła. to wszystko z 5% tami
    Waszej wiedzy.
    A klienci na naprawę pieca co (za 3 tyś złotych) kilkuletniej pralki -
    napewno się znajdą. Tylko że teraz nie wystaczy mieć w głowie PDFy
    wszystkich scalaczków, teraz trzeba być w pewnej części księgowym,
    doradcą podatkowym, cwaniaczkiem biznesu....
    ToMasz

    PS i raczej nie zatrudniać