  • Data: 2017-07-14 02:21:04
    Temat: Re: zarobki w elektronice
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:XnsA7B1D57E35CF3PanElektronik@localhost.net...

    > Nosz kurwa jacy oni troskliwi, wzruszyłem się.

    Mnie tam luźnym kalafiorem zwisa, ile kto zarabia. Ważne, by swe apanaże
    zdobył uczciwie. Niejeden już myślał, że jak usłyszę "zarabiam 1500
    dziennie", to się posram. A ja na to "no i chuj".
    A bo to raz latałem w pracy po angaże z sekretariatu dla załogi, bo akurat
    byłem wolny? Ani razu nie zrobiło mi się przykro. William Trzeci Gates
    zarabia miliardy - i nic, niech zarabia. Byle uczciwie.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.