  • Data: 2020-03-17 13:47:58
    Temat: Re: zablokowane granice
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:r4qb1b$is9$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 17-03-2020 o 11:54, WS pisze:

    >I dokładnie wtedy nasi rządzący mogli zrobić to, co teraz robią.
    >Teraz to już jest musztarda po obiedzie i nic nie da, poza
    >rozciągnięciem w czasie.

    No nie wiem ... rozciagniecie w czasie jest jak najbardziej pożądane,
    a na ile chcialbys nas wtedy zamknąc?
    miesiac, trzy, rok ?

    >Oczywiście, bo nikt nie jest na to świństwo odporny.
    >Trzeba przechorować, żeby odporność nabyć.

    No to trzeba wpuscic troche tego tego wirusa do kraju, zeby kazdy mial
    okazje sie zetknac.
    Teraz jest go malo, miesiac temu bylo jeszcze mniej.

    No jeszcze mozna czekac na szczepionke ... moze miesiac, moze rok,
    moze 5 lat ...

    >A teraz chodzi?
    >Nie?
    >I ile tak chcemy czekać, miesiąc, rok, dwa?

    >Kto będzie finansował bankrutów i ich pracowników, rodziny
    >pracowników i etc przez ten czas i bezpośrednio po nim?

    To popierasz blokade, czy nie popierasz ?

    >Wszyscy muszą, a jakoś obecnie mają zakaz.
    >Wszyscy mogą, a niektórzy (czyli szczególnie narażeni) osobno, to już
    >nie?

    >Izolowanie nie polega na kontaktach z rodziną, tylko na ich braku.

    A kto bedzie zywnosc dostarczal ?
    A co zrobic tam, gdzie w jednym domu mieszka babcia i wnuczek ?

    >a wiem, że u nas obecnie tak dokładnie wygląda ta pseudokwarantanna
    >osobista i ogólnokrajowa) i właśnie dlatego piszę, że to nic nie da.
    >Zwłaszcza teraz, kiedy wirus już jest w całym kraju.

    Cos tam jednak da, niektorzy moze nie zarażą innych.

    No coz, wroclawski Rynek wyglada jak wymarly. A ilez tu sie piwa
    niedawno lalo, i dochod do budzetu przynosilo.

    Kogutku ... ciekawa bedzie statystyka spozycia alkoholi ... chociaz
    ... moze niektorzy malo pijacy teraz sie dezynfekuja :-)

    J.