  • Data: 2020-03-17 15:46:50
    Temat: Re: zablokowane granice
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:r4qig9$m9t$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 17-03-2020 o 13:47, J.F. pisze:

    >No przecież piszę, nie rozumiesz co czytasz?

    >Nic nie powiedziałem, że chcę kogoś zamykać, to nie moja bajka.

    >Pisałem tylko kiedy fanytycy więzienia narodu powinni rozpocząć
    >działania, jeśli liczyli że koronawirus do Polski nie dotrze i uda
    >nam się przez nim uciec, poprzez zamykanie wszystkich i wszystkiego.

    To i tak mogloby byc juz za pozno, bo wystarczy jeden zarazony
    Chinczyk czy Wloch.

    Ale na jak dlugo proponujesz wtedy zamknac - bo przez miesiac to sie
    tylko epidemia w krajach sasiednich rozwinie, i potem strach otwierac
    granice.

    >A skąd wiesz że jest mało?
    >Bo tak w tv powiedzieli?

    No, liczba zachorowan i zmarlych o czyms swiadczy.

    >I co, tyle będziemy mieli kraj zamknięty?

    Wiec co proponujesz ? Nie zamykac wcale ?

    >Ilu ludzi umrze lub zbankrutuje z tego powodu, nie przypadkiem więcej
    >niż może zabić koronawirus?

    A ponoc zycie wazniejsze od pieniedzy :-)

    >Oczywiście że nie - nie popieram zamordyzmu co do zasady.

    A z drugiej strony widac co sie dzieje - zarazaja sie, choruja, a
    potem moga zarazic Ciebie, czy twoje dzieci lub rodzicow ... a
    respiratora nie starczy ...

    >To samo pytanie jest zasadne w przypadku każdej kwarantanny.
    >A my mamy w niej praktycznie cały kraj.

    >Żeby coś takiego miało sens, kontakt jest wykluczony i tyle.
    >Inaczej to pr.

    No coz, na razie mamy kontakty zmniejszone, a przyjezdnych w
    kwarantannie.
    Powinno ograniczyc tempo rozwoju.

    >Wysłać gdzieś babcię, albo odizolować.

    >A co teraz niby ma być, jeśli w jednej domowej kwarantannie jest ktoś
    >chory, a reszta zdrowa?

    A to swoja droga. Albo "powracajacy z zagranicy" i podejrzany ...

    >Zarażą, ten wirus nie zniknie.

    Ale niekoniecznie oni. Wiec trzeba poczekac na innego.

    >I tak swoje ofiary zabierze.
    >Prędzej czy później.

    >Recesji spowodować nie musi - to mogą zrobić tylko bezmyślne
    >działania rządzących.

    Jakas spora ilosc chorych recesje tez spowoduje.
    Choc akurat w branzy pogrzebowej moze byc rozwoj ...

    >A u nas zapasów finansowych nie ma - PIS rozdał już wszystko na
    >łapówki wyborcze dla swojego elektoratu, zamiast w hossie składać na
    >czarną godzinę.

    A to swoja droga.
    Dodrukuje, inflacja zezre lapowki, tylko frankowicze osiwieja :-)

    >Dotyczy to prawie każdej branży.
    >Turystyka, transport, branża rozrywkowa może nie doczekać do końca
    >wirusa.
    >Mówi się że linie lotnicze zaczną padać w dwa miesiące, już teraz
    >zwolniły dziesiątki tysięcy pracowników.

    >Chyba że ktoś się jednak na czas opamięta i jednak odpuści z tym
    >szaleństwem.

    łatwo nie bedzie, bo ... wybierasz sie pozwiedzac Wlochy ?
    Tanio :-)

    J.