  • Data: 2020-03-18 13:42:50
    Temat: Re: zablokowane granice
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, March 18, 2020 at 12:28:32 PM UTC+1, Cavallino wrote:

> [...]
    mocno spowolni rozwoj i da czas na przygotowanie sie,

    > Ale komu?
    > Bo jak na razie to żadnych przygotowań nie widać, raczej totalną
    > amatorkę, a walka z wirusem już trwa.

    e, bez przesady, zwalniane sa miejsca w szpitalach, czesc zmienia sie na oddzialy
    zakazne, gdzies tam usiluja dokupic srzet (respiratory)
    zeby nie bylo tak jak we Wloszech, gdzie np. naszego tirmana, ktory po wjezdzie do
    Wloch i kichnieciu na parkingu zostal zabrany na kwarantanne odbywajaca sie w
    korytarzu szpitala, foliowe zaslonki, brak dostepu do prysznica przez kilka dni ;)

    > To jedyne co może się stać, pytanie tylko czy coś to zmieni w ujęciu
    > kraju i kilku lat.
    > Czy ktoś umrze za tydzień, czy za rok, to w takim ujęciu jest totalnie
    > bez różnicy.

    idea jest taka, ze przy rozlozeniu w czasie umrze istotnie mniej ludzi... teraz np.
    Wlosi musza decydowac kogo podpinac pod respiratory, dla reszty braklo...

    Z drugiej strony ta nasza kwarantanna jest dosc lajtowa ;) jak dla mnie np. niewiele
    sie zmienilo. Siedze sobie na wsi pracujac zdalnie, w wolnym czasie spacer po
    okolicznych gorkach, rower...