  • Data: 2020-03-18 12:28:30
    Temat: Re: zablokowane granice
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-03-2020 o 12:10, WS pisze:

    > Ja bym sie jednak upieral, ze celem jest jednak spowolnienie epidemii

    A ja, że to działanie bez żadnego planu, stąd zbyt późne, za to
    przesadzone reakcje.

    > Troche tak, natomiast te wsystkie statystyki jednak dotycza sytuacji, w ktorej
    wprowadzano (lokalnie) dosc drastyczne srodki...

    Ale wszędzie zbyt późno, więc rezultatów nie ma.
    Może poza Tajwanem - ale tam zareagowali w porę, odpowiednio, no i
    jednak to wyspa, więc łatwiej mieli.

    > Reasumujac uwazam, ze ta kwarantanna nie zapobiegnie licznym zachorowanio, ale
    mocno spowolni rozwoj i da czas na przygotowanie sie,

    Ale komu?
    Bo jak na razie to żadnych przygotowań nie widać, raczej totalną
    amatorkę, a walka z wirusem już trwa.

    >plus rozlozy zapotrzebowanie na szpitalne lozka i sprzet w czasie...

    To jedyne co może się stać, pytanie tylko czy coś to zmieni w ujęciu
    kraju i kilku lat.
    Czy ktoś umrze za tydzień, czy za rok, to w takim ujęciu jest totalnie
    bez różnicy.