  • Data: 2020-03-17 18:01:08
    Temat: Re: zablokowane granice
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:r4qsq4$re8$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 17-03-2020 o 15:46, J.F. pisze:

    >No właśnie.
    >Więc po co jeść tą żabę?

    Lekkie ograniczenie tempa moze się przydac.

    >J.w.
    >Nie masz pojęcia o faktycznej liczbie zakażeń.
    >Nikt nie ma.

    No nie mam. Ale ciezkich przypadkow to chyba nie ukrywaja ... na
    razie.

    >Dokładnie.
    >Zamknąć tych narażonych na zgon lub ciężką chorobę, o ile nie będą
    >chcieli zaryzykować.

    Czyli po włosku - my was ostrzegamy, ale robta co chceta ?
    Tam nie wyszlo, u nas tym bardziej by nie wyszlo :-)

    >A na ile więcej respiratorów byłoby bez kosztów tej odstawianej
    >aktualnie szopki?

    A to jest dobre pytanie.

    >W sensie, żeby każdy przepalony na szopkę grosz, przeznaczyć na
    >faktyczne leczenie ciężkich przypadków?

    A jest jakies faktyczne lekarstwo ? Czy na razie mozna pomagac, ale to
    pacjent musi sam przezyc.

    We Wloszech widac jak wyszlo. Respirator to moze nie jest duzy koszt,
    ale szpitala sie tak szybko nie wybuduje.

    >Jakim kosztem?

    Trudno powiedziec.
    Na razie iles tam pracownikow odeszlo opiekować sie dziecmi.

    >Co za różnica kto Cię zarazi, skoro to i tak nieuniknione?

    Moze tydzien pozniej, moze miesiac - i respiratora starczy.

    A patrz ten statek - 20% sie zarazilo, a reszta nie..

    >Niekoniecznie, a wręcz może ją zmniejszyć.
    >Poprzez mniejszą dotację do ZUS.

    Masz na mysli zmarlych emerytow ? Jakiez to ... niehumanitarne :-)
    Ale zanim oni umra, to wielu innym trzeba bedzie zasilek wyplacic.
    Co prawda do 35 dni to pracodawca placi :-)

    >Nie wpuszczą mnie, ani nie wypuszczą.
    >Tanio też już nie, tanie loty odwołali.

    A jak by wpuszczali i nawet ceny obnizyli ?
    A jak za miesiac oglosza, ze juz po epidemii i mozna przyjezdzac
    bezpiecznie ?

    >A wręcz tym którzy je kupili nie pozwolili z nich skorzystać.
    >Za tą każą płacić horrendalne stawki za inne loty, tyle że
    >organizowane przez państwo.

    Wiec LOT przetrwa, a konkurencja .. niech sp* :-)

    A czy takie horendalne ... jakos nie wydaje mi sie, zeby przelot np do
    Londynu naprawde kosztowal 50 zl, czy nawet 100 ... zreszta przy kasie
    sie okazuje, ze wcale nie ...

    J.