  • Data: 2020-03-17 14:14:49
    Temat: Re: zablokowane granice
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-03-2020 o 13:47, J.F. pisze:

    > No nie wiem ... rozciagniecie w czasie jest jak najbardziej pożądane,

    No przecież piszę, nie rozumiesz co czytasz?

    > a na ile chcialbys nas wtedy zamknąc?

    Nic nie powiedziałem, że chcę kogoś zamykać, to nie moja bajka.

    Pisałem tylko kiedy fanytycy więzienia narodu powinni rozpocząć
    działania, jeśli liczyli że koronawirus do Polski nie dotrze i uda nam
    się przez nim uciec, poprzez zamykanie wszystkich i wszystkiego.

    > No to trzeba wpuscic troche tego tego wirusa do kraju, zeby kazdy mial
    > okazje sie zetknac.
    > Teraz jest go malo, miesiac temu bylo jeszcze mniej.

    A skąd wiesz że jest mało?
    Bo tak w tv powiedzieli?

    Robimy śladowe ilości testów, to i ich rezultaty nie mogą być duże.
    Ile jest naprawdę nosicieli nie wie nikt.

    > No jeszcze mozna czekac na szczepionke ... moze miesiac, moze rok, moze
    > 5 lat ...

    I co, tyle będziemy mieli kraj zamknięty?
    Ilu ludzi umrze lub zbankrutuje z tego powodu, nie przypadkiem więcej
    niż może zabić koronawirus?

    > To popierasz blokade, czy nie popierasz ?

    Oczywiście że nie - nie popieram zamordyzmu co do zasady.

    > A kto bedzie zywnosc dostarczal ?

    To samo pytanie jest zasadne w przypadku każdej kwarantanny.
    A my mamy w niej praktycznie cały kraj.

    Żeby coś takiego miało sens, kontakt jest wykluczony i tyle.
    Inaczej to pr.

    > A co zrobic tam, gdzie w jednym domu mieszka babcia i wnuczek ?

    Wysłać gdzieś babcię, albo odizolować.

    A co teraz niby ma być, jeśli w jednej domowej kwarantannie jest ktoś
    chory, a reszta zdrowa?

    > Cos tam jednak da, niektorzy moze nie zarażą innych.

    Zarażą, ten wirus nie zniknie.
    I tak swoje ofiary zabierze.
    Prędzej czy później.

    Recesji spowodować nie musi - to mogą zrobić tylko bezmyślne działania
    rządzących.
    A u nas zapasów finansowych nie ma - PIS rozdał już wszystko na łapówki
    wyborcze dla swojego elektoratu, zamiast w hossie składać na czarną godzinę.

    Teraz się to odbije w dwójnasób na finansach - chyba nikt się nie
    spodziewał, jak szybko odczujemy rezultaty 500+ itp.
    A zawsze jest tak, że po okresie prosperity przychodzi bryndza, wiec
    myśleć trzeba ZANIM przyjdzie.

    > No coz, wroclawski Rynek wyglada jak wymarly. A ilez tu sie piwa
    > niedawno lalo, i dochod do budzetu przynosilo.

    Dotyczy to prawie każdej branży.
    Turystyka, transport, branża rozrywkowa może nie doczekać do końca wirusa.
    Mówi się że linie lotnicze zaczną padać w dwa miesiące, już teraz
    zwolniły dziesiątki tysięcy pracowników.

    Chyba że ktoś się jednak na czas opamięta i jednak odpuści z tym
    szaleństwem.