  • Data: 2020-03-18 14:37:39
    Temat: Re: zablokowane granice
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-03-2020 o 13:42, WS pisze:
> [...]
    mocno spowolni rozwoj i da czas na przygotowanie sie,

    > e, bez przesady, zwalniane sa miejsca w szpitalach, czesc zmienia sie na oddzialy
    zakazne, gdzies tam usiluja dokupic srzet (respiratory)
    > zeby nie bylo tak jak we Wloszech, gdzie np. naszego tirmana, ktory po wjezdzie do
    Wloch i kichnieciu na parkingu zostal zabrany na kwarantanne odbywajaca sie w
    korytarzu szpitala, foliowe zaslonki, brak dostepu do prysznica przez kilka dni ;)

    Ale w tym samym czasie, ludzi wracających z zagranicy kieruje się na
    kwarantanne, nie zapewniając izolowanego przejazdu przez kraj, kierowców
    ciężarówek i pracujących w innych krajach nie kontroluje się w ogóle,
    nie zapewnia się warunków do domowej kwarantanny podejrzewanych o
    zakażenie, ani zbadania takich co to sami siebie o to podejrzewają,
    każąc im jechać do szpitala miejską komunikacją - więc to wszystko co
    niby się robi, to czysty pr, który nie ma prawa zadziałać.

    > idea jest taka, ze przy rozlozeniu w czasie umrze istotnie mniej ludzi...

    W sensie, że jak się umierającego podepnie pod respirator to nie umrze?
    Nie śledziłem - czy wiele było takich przypadków, w stosunku do odwrotnych?

    >teraz np. Wlosi musza decydowac kogo podpinac pod respiratory, dla reszty braklo...

    Może problem w ilości łóżek (zajętych przez zdrowych, choć zakażonych) i
    respiratorów, a zarazem kierowania kasy nie tam, gdzie jest potrzebna.....

    > Z drugiej strony ta nasza kwarantanna jest dosc lajtowa ;)

    Piarowa, to lajtowa.

    > jak dla mnie np. niewiele sie zmienilo. Siedze sobie na wsi pracujac zdalnie, w
    wolnym czasie spacer po okolicznych gorkach, rower...

    Ale na basen nie pójdziesz, do kina też, nawet sportu nie pouprawiasz,
    bo wszystko zamknęli, z oglądaniem podobnie, z kraju nie wylecisz, nie
    wyjedziesz, bo zakaz...

    A co mają zrobić ludzie którzy z tego żyli?