  • Data: 2009-06-25 20:53:45
    Temat: Re: zabawy z dzwiekiem
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > Zjadlo mi slowko "moim" :-(

    > Hm, to mi zadales myslenia.
    > Na jakiej czestotliwosci dziala vawemixer ?
    > No bo jesli kazda aplikacja moze miec inna czestotliwosc ..

    Dźwięk z każdej aplikacji jest przetwarzany (właśnie przez tzw.
    resampler) na strumienie o tej samej częstotliwości próbkowania, po czym
    dopiero miksowany z uwzględnieniem ustawionych głośności.

    O trybie wyłączności (gdy nie działa wavemixer):
    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/dd370844(VS.
    85).aspx

    O odtwarzaniu/nagrywaniu z niskimi opóźnieniami (WaveportRT):
    http://download.microsoft.com/download/9/c/5/9c5b216
    7-8017-4bae-9fde-d599bac8184a/WaveRTport.doc

    A tu jeszcze więcej o sterownikach dźwiękowych w Windows:
    http://www.microsoft.com/whdc/device/audio/default.m
    spx

    --
    Adam Dybkowski