  • Data: 2009-07-03 19:45:14
    Temat: Re: zabawy z dzwiekiem
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 23 Jun 2009 23:50:11 +0200 "PAndrzej" <a...@g...com>
    napisał:

    >Sygnał na wejściu i na wyjściu zawierał sie w zakresie 0,3 do 2,7 kHz.
    >Na wejście podawany był sygnał akustyczny z mikrofonu, a na wyjściu sygnał
    >był kompletnie niezrozumiały.

    Jak już koledzy napisali, odwracanie widma. Na początku lat '90 było
    jakieś takie czasopismo, chyba "Elektronik Hobby" i był tam projekt
    takiego urządzenia, ale o ile dobrze pamiętam, wymagało jakiegoś
    egzotycznego radzieckiego filtu kwarcowego (być może i jakiś polski
    dałoby się zastosować).

    Z innych ciekawych projektów w tym czasopiśmie był dekoder telewizji
    Filmnet (była wtedy taka) :-)

    Jak wygrzebię to mogę coś poskanować.

    --
    I really hate this damn machine,