  • Data: 2010-03-29 12:05:07
    Temat: Re: wspominki...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Wystarczy spojrzec na oferte deweloperow.

    Spoglądałem, ale to nie wystarczyło. Najwyraźniej deweloperzy moje
    spojrzenia mają za nic. Nie ulękli się i budują mieszkania duże i małe.

    > niby nie, ale gdzie rodziny beda mieszkaly przy takiej strukturze
    > budow ? W domkach na wsi ?

    Wolnostojący dom w ogrodzie, niekoniecznie na wsi, to rzeczywiście
    najlepsze miejsce dla rodziny. Budynek to jest coś, co nadaje się
    do użytku znacznie dłużej niż trwa życie człowieka. Długo jeszcze
    rodziny będą mieszkały w "M" budowanych za Gomułki, Gierka czy za
    Jaruzelskiego. I za Kaczyńskiego też wybudowano trochę mieszkań,
    które się do tego nadadzą (choć jednak mniej niż trzy miliony).

    Mnie się dobrze mieszkało w gomułkowskim M-5 po zaadaptowaniu go do
    potrzeb trzyosobowej rodziny. Później to już wolałem dom w ogrodzie.
    Ale jak się spojrzy na ofertę kumitetu cyntralnego naszy partii, to
    widać, że modne były M-1 czy M-2, bez kuchni i o powierzcni mniej niż
    20 metrów. Z tym już niebardzo wiadomo co zrobić. Może deweloperzy
    nadganiają teraz z ofertą dla tak zwanych singli?

    --
    Jarek