  • Data: 2010-03-29 11:50:00
    Temat: Re: wspominki...
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cbs0r5h8egof2cen407mnt0ou4uqo3ogje@4ax.com...

    > Ale to cos chyba przesadziliscie.

    Nie wiem, kto postawił taki wymóg przy zgodzie na wydanie ileś tam $$$ na
    PC-ta.
    A szafa pewnie nadal stoi w tym pokoju.

    > Przeciez na uczelniach bylo sporo
    > drogiego sprzetu.

    To był pierwszy PC-et na całej PG. Nie było wtedy jak kupić takiego
    komputera w Polsce. Ludzie to jakoś przywozili prywatnie z Tajwanu i
    sprzedawali instytucjom państwowym - nie wiem jak to się odbywało. Ten
    akurat sprowadził ktoś z Torunia stąd trzeba było go jeszcze sobie
    przywieźć. Nie wiem ile kosztował, ale na pewno w porównaniu z moją pensją
    asystenta, za którą mogłem wtedy kupić coś koło $12 nie wydawała mi się
    przesadą olbrzymia obawa, że komuś się spodoba.

    > Na PWR wystarczala ochrona "ogolna", czyli portier
    > nocny w budynku.
    >
    > Co innego szkoly - tam sie po godzinach budynek zamykalo i nikt nie
    > przeszkadzal zlodziejom buszowac. Tylko ukrasc nie bardzo bylo co.
    >
    > Wiec kraty, stalowe drzwi i alarm w pracowni komputerowej nie dziwil.

    Pisałem o czasach (nie jestem pewien który to był rok) jeszcze przed
    pracowniami komputerowymi na uczelniach, a co dopiero w szkołach.
    P.G.