eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyto ocali zycie a nie radary › Re: to ocali zycie a nie radary
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!nntp.aster.pl!newsread.aster.pl!not-for-mail
    From: Sebastian Kaliszewski <s...@i...i.to.tez.usun.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: to ocali zycie a nie radary
    Date: Wed, 16 Mar 2011 00:46:30 +0100
    Organization: Aster Sp. z o.o.
    Lines: 28
    Message-ID: <ilotom$1apb$2@newsread.aster.pl>
    References: <ilb87b$apb$1@node2.news.atman.pl>
    <4d795c39$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d795cde$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d7a80ec$0$2484$65785112@news.neostrada.pl> <ilildp$u22$1@news.onet.pl>
    <4d7d294c$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
    <1fzsm3yq9deb2$.dlg@lepper.institute.com>
    <4d7d3670$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <m5df3s62v1mt$.85ew7fxdc18i$.dlg@40tude.net>
    <1...@l...institute.com>
    NNTP-Posting-Host: 143-to3-7.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: newsread.aster.pl 1300232790 43819 85.222.78.143 (15 Mar 2011 23:46:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Mar 2011 23:46:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.10.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2356910
    [ ukryj nagłówki ]

    Waldek Godel wrote:

    > Dnia Sun, 13 Mar 2011 23:00:24 +0100, P.B. napisał(a):
    >
    >> "Oznacza to, że wywołując podczas zderzenia przepływ energii kinetycznej
    >> obiektu ulegającego zderzeniu do obiektu typu EPAR, uzyskujemy podczas
    >> tego zderzenia siłę bezwładności kilkakrotnie mniejszą niż wynikałoby z
    >> występującego podczas zderzenia opóźnienia i powszechnie stosowanych
    >> wzorów na wartość tej siły"
    >
    > No i to się mniej więcej zgadza. Opis nie jest naukowy, ale można tak
    > powiedzieć prostym językiem.

    Nie, nie można. Bo to jest brednia absolutna. Nie uzyskujemy siły
    bezwładności kilkukrotnie mniejszej niżby to wynikało z opóźnienia.

    > Na początku mamy energię kinetyczną pojazdu, która w całości pójdzie na
    > zniszczenie pojazdu i otoczenia, albo jakaś jej część (mniejsza lub
    > większa) zostanie w postaci energii kinetycznej wirującej masy.
    > W jakiś tam (mniej lub bardziej prawidłowy) sposób można określić cały
    > układ samochód/przeszkoda/zderzak/strefa gniotu/maszyna Łągiewki nazwać
    > "przepływem" energii kinietycznej.
    >

    Przeczytaj jeszcze raz brednie Łągiewski...

    pzdr
    \SK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: