eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyto ocali zycie a nie radary › Re: to ocali zycie a nie radary
  • Data: 2011-03-16 00:46:30
    Temat: Re: to ocali zycie a nie radary
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@i...i.to.tez.usun.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Waldek Godel wrote:

    > Dnia Sun, 13 Mar 2011 23:00:24 +0100, P.B. napisał(a):
    >
    >> "Oznacza to, że wywołując podczas zderzenia przepływ energii kinetycznej
    >> obiektu ulegającego zderzeniu do obiektu typu EPAR, uzyskujemy podczas
    >> tego zderzenia siłę bezwładności kilkakrotnie mniejszą niż wynikałoby z
    >> występującego podczas zderzenia opóźnienia i powszechnie stosowanych
    >> wzorów na wartość tej siły"
    >
    > No i to się mniej więcej zgadza. Opis nie jest naukowy, ale można tak
    > powiedzieć prostym językiem.

    Nie, nie można. Bo to jest brednia absolutna. Nie uzyskujemy siły
    bezwładności kilkukrotnie mniejszej niżby to wynikało z opóźnienia.

    > Na początku mamy energię kinetyczną pojazdu, która w całości pójdzie na
    > zniszczenie pojazdu i otoczenia, albo jakaś jej część (mniejsza lub
    > większa) zostanie w postaci energii kinetycznej wirującej masy.
    > W jakiś tam (mniej lub bardziej prawidłowy) sposób można określić cały
    > układ samochód/przeszkoda/zderzak/strefa gniotu/maszyna Łągiewki nazwać
    > "przepływem" energii kinietycznej.
    >

    Przeczytaj jeszcze raz brednie Łągiewski...

    pzdr
    \SK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: