    From: "L501 aneryS" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm...
    Date: Thu, 1 Mar 2012 03:43:14 +0100

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:jil6ef$crq$1@inews.gazeta.pl...
    > tematów. Dużo punktów jakiś mają zostają specjalistami, ekspertami. A oni
    > najczęściej dobrzy są w głupich tekstach i wklejaniu linków. Elektroda to
    > gówno z mojego punktu widzenia. Nigdy tam nie znalazłem czegoś czego bym
    > nie

    Dla mnie "inferno", z powodu atmosfery między innymi.

    > wiedział. Często wiem więcej niż tacy co mają setki wpisów. Wkurza mnie że
    > jak
    > czegoś szukam to najpierw google wyrzuca bezwartościowe strony z
    > Elektrody.

    Parę razy właśnie za to miałem zamiar podrzucić temat E. Anonimowym...

    > Parę razy tam zajrzałem i doszedłem do wniosku że najlepiej będzie jak
    > dyletanci w swoim grajdole będą siedzieli. Tutaj jest taka sama lipa jak
    > na
    > Elektrodzie. Ale tutaj to wolny Świat a tam strony pod okupacją.

    Najgorsze, że trzeba się z filtrowaniem namęczyć (mnie ogólnie wku...rza,
    gdy czegoś pilnie szukam, że napatocza się kupa forów wszelakich, gdzie ktoś
    też pyta. Ale takie fora z trudem, ale dają się filtrować. Elektrodę
    przefiltrować - prawie niemożliwe. Nie przeczę, kilka razy zdarzyło mi się
    tam coś trafić, co mi się przydało, uczciwie przyznaję. Ale, jak szukałem
    pralki, PDG585 (bez literki C) Gracja, to trafiłem jakiś badziewnie
    skserowany schemat, na którym g..no widać było, wyraźniejsze były "na
    hasło", wróć, na "login". Wku..łem się, powiększyłem, zbiłem do 1 bitu, i
    mając wyłącznie Paint-a, przerysowałem cały schemat, tak, ze jest bardzo
    wyraźny (choć nie uwzględniłem nieco zniekształconych proporcji ekranu, ale
    błąd absolutnie nie pogarsza czytelności). Nie publikuję, by Elektroda tego
    "nie wciągnęła" by znów było dostępne tylko na login. Programator sam
    zregenerowałem. I jak się okazało po złożeniu wszystkiego do kupy - wszystko
    robiłem niepotrzebnie - w zbiorniku była maleńka dziureczka, w zasadzie
    piorąc, wystarczyło wycierac podłogę co 10 minut i byo dobrze. Ale jak
    grzałkę założyłem, to się okazało, ze dziureczka dotknięta lekko
    śrubokrętem, okazała się być grubości palca... Mam do dyspozycji
    zregenerowany własnorecznie programator (sprawdzony, działa), nowiutką
    grzałkę i kondensator do silnika... Ale i mam satysfakcję, że dałem sobie
    sam radę mimo jakichś porąbanych ograniczeń :)