  • Data: 2012-04-22 08:40:47
    Temat: Re: tablet+gsm
    Od: jadryś <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-21 22:06, Jan Walicki pisze:
    > Witam!
    > Może banalne pytanie, ale czy używa ktoś zestawu tablet + modem
    > zamiast
    > komórki?
    > Patrzę właśnie na tanie tablety (7''). Można je kupić już za 200-250
    > zł.
    > Mają normalne gniazda USB, więc bez problemu (?? chyba) da się
    > podłączyć do
    > nich modem z kartą SIM i nadajnik Bluetooth (ten mały za parę
    > złotych). Do
    > tego słuchawka Bluetooth, niestety trochę droższa (ale widziałem i za
    > 50
> [...]

    Nie wiem czy są jakieś modemy które będą działać pod Androidem. Z kolei
    nie kupisz na pewno tabletu za 200-250zł z systemem Window$.
    Lepszym i łatwiejszym sposobem jest kupienie tabletu z wbudowanym
    modemem. Nie trzeba żadnych słuchawek i innego osprzętu.
    I nie ma żadnego minusu gdy chodzi o zużycie baterii. kilka godzin
    wytrzymuje tylko gdy jest użyty do gier. Natomiast przy wysyłaniu
    kilkunastu sms-ów i kilkunastu minutach rozmowy dziennie, bateryjka
    wytrzymuje 3-4 dni.