  • Data: 2012-04-29 10:54:02
    Temat: Re: tablet+gsm
    Od: jadryś <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-23 11:09, J.F pisze:

    > Co za czasy, 30 lat miniaturyzacji, a Ty chcesz komorke w plecaku
    > nosic :-)
    >
    > Nie lepiej kupic sobie normalna tania komorke, i tableta, a do tableta
    > wsadzic sima z darmowym internetem od Aero ?
    >
    > Tylko bym sprawdzil czy jakis tablet obsluzy ich standard, czy trzeba
    > taki z zewnetrznym modemem.
    >
    > J.

    Teraz w modzie są odwrotne trendy - im większe tym bardziej modne... i
    droższe, rzecz jasna.

    Nie, po co kupować komórkę, skoro telefon jest w tablecie? Trzeba
    wykupić pakiet transferowy, w np. Play. Jest to stosunkowo niedroga
    usługa.. Np. ja nie jestem w stanie wykorzystać transferu za 7 zł w
    miesiącu.