    From: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: spłaty należności mandatowych- ciśnienie Wojewody
    Date: Wed, 06 Feb 2013 10:20:59 +0100

    Powitanko,

    > No tak, biedni uciśnieni - jaki problem jeździć tak, by nie narażać się
    > na takie atrakcje?

    No tak, teoretyk. Np. masz ilus klientow i iles spraw do zalatwienia i
    musisz zdazyc. Doba wprawdzie sie wydluza, ale sa to chyba jakies
    sekundy na tysiace lat, wiec narazie ci co pracuja, musza zdazyc
    wszystko zalatwic, czasem mimo wszystko przespac sie, zobaczyc dzieciaki
    wlasne itp. Jechanie 50km/h jest dobre, jesli jedziesz 10km, jesli
    musisz pojechac 500, to oznacza jazde 10 godz. zamiast 5, a to oznacza
    wieksze zmeczenie, zmniejszenie koncentracji i co za tym idzie
    nadwyrezenie wrazliwosci ministra Nowaka.
    Ale komu ja to tlumacze, i tak wiesz swoje, jak kazdy urzednik wiesz
    najlepiej co inni powinni myslec (najlepiej nic) i robic (tak jak
    przepisy nakazuja).
    No to skoro mam do czynienia z niewzruszonym fanem przepisow, to dowiedz
    sie, ze ciezar udowodnienia winy spoczywa na oskarzajacym. Brak dowodow
    oznacza brak mozliwosci udowodnienia winy. Jesli nazywasz to
    kombinowaniem, prosze bardzo: kombinuje ITD, to czemu zwykly czlowiek ma
    sie nie dostosowac do tych regul gry?.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa