  • Data: 2013-02-06 11:59:18
    Temat: Re: spłaty należności mandatowych- ciśnienie Wojewody
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-06 10:21, Franc pisze:

    > Jak mi dadzą do łapy dowód, to tak jak pisałem - nie mam żadnego problemu.

    Skoro tak bardzo chcesz - będzie państwo w pełni policyjne. Do tego
    prowadzi podejście takie, jakie reprezentujesz.

    > Jak zaczynają kombinować i od tyłka strony chcą dojść do kierującego - to
    > oni mają problem.

    A co tutaj kombinować - jest wykroczenie i zgodnie z prawem masz
    wskazać komu powierzyłeś pojazd. Trudno by inni podatnicy ponosili
    koszty każdego kombinatora, z mniej lub bardziej powszechną amnezją.
    Do sądu powinny trafiać tylko sprawy naprawdę wątpliwe.

    > Nie, to jest bardzo prosta kwestia.

    No nie jest. Udowodnienie kto prowadził to może wcale nie być takie
    szybkie i tanie, szczególnie jak główny podejrzany odmawia zeznań,
    czy wręcz kłamie.

    > Masz albo nie masz dowodu. Jest zdjęcie, albo go nie ma.

    Jw. Mandaty za złe parkowanie (czy brak opłaty) też cudownie
    wywiewały, bo nikt za rękę nie złapał.