  • Data: 2013-02-06 12:35:29
    Temat: Re: spłaty należności mandatowych- ciśnienie Wojewody
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Feb 2013, J.F. wrote:

    > Ty moze i masz w *, ale US interesuje czy odprowadziles od uzyczenia
    > stosowne podatki.

    W kwestii formalnej - od "nieodpłatnego świadczenia" o szerszym
    charakterze niż użyczenie.
    Pic w tym, że użyczenie nie obejmuje pokrywania kosztów ekploatacji
    użyczonego sprzętu, a tu mamy jedno i drugie :)

    > A kasa fiskalna gdzie ? :-)

    Nie dotyczy :D
    (poważnie, w 1. przypadku jest zwolnienie dla pracowników, zaś
    pozostałe wymienione IMVHO kwalifikują się pod "użytek osobisty"
    właściciela, też zwolniony z kasy, a powinny się znaleźć w fakturze
    wewnętrznej)

    To może mało śmieszne, ale przepisy PRZEWIDUJĄ regulacje na takie
    przypadki, włącznie ze zwolnieniem z kasy rejestrującej :|

    pzdr, Gotfryd