eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikasilnik krokowy jako wskazówkaRe: silnik krokowy jako wskazówka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: silnik krokowy jako wskazówka
    Date: Sun, 8 Nov 2009 17:27:02 +0000 (UTC)
    Organization: : : :
    Lines: 36
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <7...@m...uni-berlin.de>
    <v...@4...com>
    <9...@u...googlegroups.com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <3...@u...googlegroups.com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <n...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <9...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <f...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-37-6.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1257701222 6478 87.205.37.6 (8 Nov 2009 17:27:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Nov 2009 17:27:02 +0000 (UTC)
    X-User: zzxxccvv
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:575138
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan J.F napisał:

    >>>> Cała elektronika to maleńki modulik z czterema końcówkami -- dwie
    >>>> do cewki czujnika, dwie jako klucz w obwodzie cewki zapłonowej.
    >>>
    >>> I wezyk do czujnika podcisnienia. I problem wraca ..
    >>
    >> Tak, wężyk też tam był. Największym problemem zawsze był mechaniczny
    >> przerywacz ze stykami, a nie mechaniczna regulacja kąta wyprzedzenia.
    >> Silniki z takim zapłonem potrafią pracować do zarżnięcia bez ingerencji
    >> w układ zapłonowy.
    >
    > Ale ja widzialem tez moduliki ktore byly calkiem obok silnika i
    > dochodzil do nich wezyk. I sie zastanawiam jak oni to zrobili.

    A nad czym tu się zastanawiać? Wsadzili do modułu czujnik podciśnienia.
    Ceramiczny czy jakiś. Znajomość tego parametru potrzebna jest do
    wyznaczenia kąta wyprzedzenia.

    >>>>> Czasem to chyba sa oba uklady - czyzby dla niezawodnosci ?
    >>>> I układ arbitrażu jak w jakiejś sondzie kosmicznej? Raczej wątpię.
    >>> Raczej tak ze jak lepszy przestaje dawac impulsy, to sie korzysta z
    >>> drugiego.
    >> Też nie wierzę.
    >
    > No to po co jest czujnik polozenia kola zamachowego i czujnik w wlaku
    > rozrzadu ?

    A tak jest? Bo ja zrozumiałem, że chodzi o dwa czujniki przy kole
    zamachowym. Nadal nie sądzę, żeby dwa różne układy pracowały na raz.
    Raczej to jest jak z oczami u kreta -- do końca się jeszcze nie
    uwsteczniły. Może robot składający silniki zamontował oba systemy,
    bo zapomnieli go przeprogramować?

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: