eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikasilnik krokowy jako wskazówka › Re: silnik krokowy jako wskazówka
  • Data: 2009-11-08 17:08:22
    Temat: Re: silnik krokowy jako wskazówka
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 8 Nov 2009 17:00:44 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:
    >Pan J.F napisał:
    >>>> To sie zalatwia elektronicznie ..
    >>> Cała elektronika to maleńki modulik z czterema końcówkami -- dwie
    >>> do cewki czujnika, dwie jako klucz w obwodzie cewki zapłonowej.
    >>
    >> I wezyk do czujnika podcisnienia. I problem wraca ..
    >
    >Tak, wężyk też tam był. Największym problemem zawsze był mechaniczny
    >przerywacz ze stykami, a nie mechaniczna regulacja kąta wyprzedzenia.
    >Silniki z takim zapłonem potrafią pracować do zarżnięcia bez ingerencji
    >w układ zapłonowy.

    Ale ja widzialem tez moduliki ktore byly calkiem obok silnika i
    dochodzil do nich wezyk. I sie zastanawiam jak oni to zrobili.

    >>>> Czasem to chyba sa oba uklady - czyzby dla niezawodnosci ?
    >>> I układ arbitrażu jak w jakiejś sondzie kosmicznej? Raczej wątpię.
    >> Raczej tak ze jak lepszy przestaje dawac impulsy, to sie korzysta z
    >> drugiego.
    >Też nie wierzę.

    No to po co jest czujnik polozenia kola zamachowego i czujnik w wlaku
    rozrzadu ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: