    Subject: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Date: Sat, 26 Dec 2020 12:39:08 +0100

    W dniu 26.12.2020 o 12:02, ToMasz pisze:

    > nie chcę posiadać. chcę aby społeczeństwo które tobie smrodzi, mogło
    > mieć alternatywę. społeczeństwo nie ma alternatywy. bo nie mamy źródeł
    > skąd będziemy otrzymywać prąd. jeśli będziemy jeździć na prądzie,
    > ogrzewać auta prądem z węgla - smród będzie raczej większy. co nie
    > znaczy ze jestem czemukolwiek przeciwny, lub czy znam roziwązanie.
    > poprostu pytam czy jest alternatywa. jak widać niema

    Temat jest bardzo złożony i nasze dwuakapitowe dialogi nie rozwiążą
    problemów świata.

    Wtrącę jednak swoje trzy grosze: cieszyć się należy, że politycy zaczęli
    rozumieć skalę problemu zanieczyszczeń powietrza. Naukowcy są zgodni, że
    brak działań, brak zmian naszych zachowań - doprowadzi do gigantycznej
    katastrofy. GIGANTYCZNEJ, nienaprawialnej za naszego życia!

    Czy jest alternatywa? Jest. Generowanie energii bez udziału paliw
    kopalnych. Umiemy to robić? Na szczęście umiemy. Zaczynają się masowe
    powroty polityków do elektrowni atomowych. Podobno około 500 elektrowni
    (reaktorów?) atomowych na świecie jest potrzebnych, żeby całkowicie
    pozbyć się elektrowni węglowych. Do tego odnawialne źródła energii - i
    jakoś kryzys zażegnamy.

    Bo jeśli nie - to jesteśmy w czarnej... znaczy będzie nieszczęście.

    --
    MN