  • Data: 2020-12-27 00:05:54
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-12-2020 o 16:41, ToMasz pisze:

    > masz swoje zdanie - Twoje prawo. jesteś niezadowolony z tego że używamy
    > spalinówek - ja też. Ty popierasz karanie - ja nie, jeśli niema
    > rozsądnej alternatywy. moim zdaniem pojazdy elektryczne (na prąd z
    > węgla)

    Kogo wybierałeś w wyborach, że próbujesz do mnie mieć za to pretensje?
    Ja ani razu nie głosowałem na osłów, którzy są odpowiedzialni za prąd z
    węgla i zrobiłem co mogłem, aby mieć jego inne źródło.

    Zresztą za kilkanaście tys (suma niewielka przy koszcie samochodu na
    prąd) możesz też ten temat załatwić u siebie i się nim nie stresować.

    I to jest lepsze rozwiązanie niż hejtować sensowną drogę i wspierać tą
    niesłuszną pod byle jakim pretekstem,

    nie tyle że nie są alternatywą, co pogarszają sprawę, ale debile
    > tego nie wiedzą i klaszczą w dłonie.
    > dostałeś proste pytanie, czy widzisz alternatywę.

    Czy to że Tobie się nie podoba, oznacza że jej nie ma?
    Jest.
    I dostałeś.
    Ale wolisz szukać dziury w całym.