  • Data: 2020-12-26 16:41:06
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.12.2020 o 14:07, Cavallino pisze:

    > Nie musisz - możesz też używać PKP, PKS i taksówek.
    masz swoje zdanie - Twoje prawo. jesteś niezadowolony z tego że używamy
    spalinówek - ja też. Ty popierasz karanie - ja nie, jeśli niema
    rozsądnej alternatywy. moim zdaniem pojazdy elektryczne (na prąd z
    węgla) nie tyle że nie są alternatywą, co pogarszają sprawę, ale debile
    tego nie wiedzą i klaszczą w dłonie.
    dostałeś proste pytanie, czy widzisz alternatywę. odpowiadasz jak
    Stanisław Dziwisz. Masz prawo zachować milczenie, ale jak już coś
    powiesz to na temat proszę
    ToMasz