    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rondo
    Date: Wed, 20 May 2015 11:19:59 +0200
    <mjfc0a$130$1@mx1.internetia.pl> <mjfeeq$jn6$1@dont-email.me>
    <mjfggm$j4a$1@mx1.internetia.pl> <mjfh3p$tua$1@dont-email.me>
    <mjfhvi$oq1$1@mx1.internetia.pl> <mjfi51$2fr$1@dont-email.me>
    <mjfj8q$trr$1@mx1.internetia.pl> <mjfjh4$8a0$1@dont-email.me>
    <mjflcb$6dj$1@mx1.internetia.pl> <mjg3j4$e2u$1@dont-email.me>
    <mjg50v$4i1$1@mx1.internetia.pl> <mjg556$krr$1@dont-email.me>
    <mjg5hr$6l5$1@mx1.internetia.pl> <mjg61t$oof$1@dont-email.me>
    <mjgaqj$r1p$1@mx1.internetia.pl> <mjgb75$dfq$1@dont-email.me>
    <mjgbok$uis$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@t...pl>
    <mjhcvp$rib$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@t...pl>
    <mjhhlp$dno$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@t...pl>

    W dniu 2015-05-20 o 11:03, szerszen pisze:

    > Bzdura :)
    > Art. 22.1 mówi o zachowaniu ostrożności przy zmianie pasa. Ty naprawde nie umiesz
    czytać ze zrozumieniem?

    Cytnę i podkreślę bo jesteś chyba ślepy:

    Kierujący pojazdem _może_ zmienić kierunek jazdy
    ^^^^^^^^
    Jest tu coś o zabranianiu? Nie. Nie rozumiesz DOZWOLENIA, ale
    ZABRONIENIE tak. Dla Ciebie, coś co nie jest zabronione jest dozwolone,
    pomimo ze NAKAZUJE coś innego (trudne) wiem :]

    > Ale o czym ty nzowu piszesz, uciekasz a jakieś absurdy, a co bardziej niepasujące
    ci pytania, jak to o zmianę pasa w Dolince Słuzewieckiej ignorujesz.

    To se kliknij na link, który podałeś. Mi nie działa.

    > Podaj przepis, który zabrania Ci zmiany pasa przy jakimkolwiek znaku z rodziny P8,
    jak nie jesteś w stanie, to napisz może do KRD niech zrobią to za Ciebie ;)

    Skoro nie rozumiesz słowa NAKAZ a tylko ZAKAZ to jak z Tobą dyskutować?

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.